U’fresh, 2014 Mahsul Kuru İncir Satışında Rekora Gidiyor

Son dönemde internet üzerinden yaptığı satışlarla basında ve sosyal medyada yer alan Uğur Entegrehttp://store.ufresh.com.tr web sayfası üzerinden yaptığı satışlara yeni sezon ürünlerle devam ediyor.

Geçtiğimiz yıl kurutulmuş doğal meyve sektörüne hızlı giriş yapan Uğur Entegre Gıda Ltd.Şti.’nin markası U’fresh tüm Türkiye’deki müşterilerine tatlı bir deneyim sunmak için internet üzerinden satış faaliyetlerine hız verdi.

2014 yılı itibariyle müşterilerine çarpıcı fikirleriyle de sürpriz yapan marka 200 gr. ve 400gr.lık doypack ambalajlarla da sunulmaya başladı.‘’ Daha önce lerida, garland, natürel dökme ve otantik sepet alternatiflerimiz vardı. 250 GR.’ dan 10 KG’a kadar talepleri karşılayabiliyoruz’’ diyen firma yetkilileri’’ Yaz boyunca kargo bizden hediyesi ile sevkiyatlarımızı tüm Türkiye’ye gerçekleştirdik. Yoğun ilgi ve özellikle yeni sezon kuru incirlerin de üretimine başlanmasıyla kampanyalarımızı Eylül ayını da kapsayacak şekilde uzatmaya karar verdik.’’ şeklinde açıklama yaptı.

Gördükleri ilgiden memnun olduklarını belirten şirket yetkilileri; hem ambalaj hem de gıda sektöründeki gelişmeleri takip ettiklerine de değindi. ”Ürünlerimize uygulanabilir tüm fikirlere açığız. Bunun temel koşulu yüksek sağlık standartlarımıza uygunluk. Uzakdoğu’dan gelen ambalaj malzemeleri artık daha kolay piyasada bulunabiliyor. Hızlı tüketim ürünlerinin kısa sürede satın alınıp tüketileceği düşüncesiyle sağlığa zararı olmayacağını düşünmek mümkün değil.’’ diyerek konunun hassasiyetine dikkat çekti. ‘’Geçtiğimiz dönemde satın aldıkları ürünlerden memnun kalan bazı tüketicilerimiz bu memnuniyetlerini instagram, twitter gibi sosyal mecralarda paylaştı. Biz ürün kalitesinden ödün vermedikçe bu tür memnuniyet paylaşımlarının devam edeceğine inanıyoruz.’’ diyerek sözlerini tamamlayan yetkili satış sürprizlerinin devam edeceğini, müşterilerinin kendilerini şu sosyal medya mecralarından takip edebileceğini belirtti.

facebook.com/ufresh.com.tr
twitter.com/ufreshkurumsal